POVABILO K SODELOVANJU: IZBOR ZUNANJIH IZVAJALCEV ZA IZVEDBO DELAVNIC IN USPOSABLJANJ V OKVIRU 3B PILOTOV PROJEKTA X-INNO RADAR

  1. Predmet povabila

V okviru projekta x-Inno Radar, natančneje v okviru pilotnih aktivnosti 3b – Družbeni inkubator, vabimo zainteresirane izvajalce k oddaji ponudb za vključitev v bazo zunanjih izvajalcev (izvajalcev delavnic in predavanj). Povabilo je namenjeno izboru zunanjih izvajalcev za izvajanje storitev usposabljanja s poudarkom na razvoju mehkih veščin v industrijskih regijah.

  1. Namen in vsebine pilotne aktivnosti 3b – Družbeni inkubator

Pilotna aktivnost 3B – Družbeni inkubator je namenjena vzpostavitvi začasnih pionirskih laboratorijev (družbenih inkubatorjev) – odprtih in dostopnih prostorov, kjer lahko vsakdo raziskuje, razvija svoje ideje in ugotovi, kako lahko s svojo ustvarjalnostjo ter podjetniškim duhom prispeva k pozitivnim spremembam v okolju. Ti laboratoriji udeležencem omogočajo, da skozi praktične izkušnje in preizkušanje novih pristopov izmenjujejo znanje, sodelujejo in soustvarjajo prihodnost industrijskih regij.

Cilj pilotov je, da udeleženci pridobijo mehke veščine, kot so odprtost, pozitivno razmišljanje, ustvarjalnost in pogum, ki so nekoč pomembno zaznamovale uspeh industrijskih regij. Te podjetniške veščine želimo ponovno obuditi in okrepiti, saj so ključne za preobrazbo regij v bolj ustvarjalne, prilagodljive in podjetniško usmerjene skupnosti.

  1. Vsebine in izvedba usposabljanj

Zunanji izvajalci bodo izvajali usposabljanja na področjih, ki neposredno podpirajo cilje Družbenega inkubatorja in razvoj zgoraj omenjenih veščin:

  • Komunikacija in medosebne veščine
  • Sodelovanje in timsko delo
  • Reševanje problemov in odločanje
  • Prilagodljivost in prožnost
  • Vodstvene in podjetniške veščine
  • Čustvena inteligenca in samozavest
  • Upravljanje s časom in organizacija
  • Kritično in ustvarjalno razmišljanje
  • Digitalna pismenost ter orodja za sodelovanje na daljavo
  • Aktivacija pionirskega duha in iskanje novih priložnosti
  1. Lokacija in izvedba

Delavnice bodo potekale na Glavnem trgu v Kranju, v okviru prireditve Kr petek je, in sicer na naslednje datume: 13. 6. 2025, 11. 7. 2025 in 8. 8. 2025. Posamezna aktivnost se bo izvajala med 17:00 in 21:00.

Izvajalci naj v prijavi navedejo svojo razpoložljivost za posamezne datume – lahko več datumov. Za vsak termin bo izbran en izvajalec, skupaj bodo izbrani trije izvajalci.

Pridržujemo si pravico, da ne izberemo nobenega izvajalca.

  1. Oblika sodelovanja

Z izbranimi izvajalci bo BSC Kranj sklenil avtorske ali podjemne pogodbe, oziroma bo sodelovanje urejeno s pogodbo o sodelovanju ali podpisano naročilnico. Cena, ki jo ponudnik navede v svoji ponudbi, mora vključevati vse morebitne materialne stroške, potne stroške in druge stroške, ki nastanejo pri izvedbi aktivnosti. Cena mora biti izražena za celotno izvedbo aktivnosti v predvidenih urah.

Zunanji izvajalec lahko delo opravlja le preko uveljavljenih pravno-formalnih pogodbenih razmerij in lahko za svoje delo izstavi račun oz. prejme plačilo. Storitve lahko opravlja preko svojega podjetja, ali podjetja v katerem je zaposlen ali pa ima s svetovalnim podjetjem sklenjeno drugo pogodbeno razmerje. Prav tako lahko deluje preko avtorske pogodbe, podjemne pogodbe ali kakšne druge oblike v skladu z veljavno delovno-pravno zakonodajo.

Zunanji izvajalec z oddajo prijave za vpis sprejme pogoje tega povabila k oddaji ponudbe.

  1. Merilo za izbor

Glavno merilo za izbor bo ustreznost predvidene aktivnosti. Aktivnosti morajo vsebinsko in metodološko podpirati namen pilotne aktivnosti 3b – Družbeni inkubator, spodbujati pionirski duh ter razvoj mehkih podjetniških veščin. Več o projektu si lahko preberete tukaj: https://kovacnica.si/projekti/x-inno-radar/ in tukaj: https://www.interreg-central.eu/projects/x-inno-radar/.

  1. Rok in način prijave

Zainteresirani izvajalci naj svoje ponudbe oddajo preko Google obrazca, ki je dostopen tukaj: https://forms.gle/TVnzQoKrxiboApYC6

  1. Dodatne informacije

Za pojasnila ali vprašanja smo dosegljivi na Nives Justin, nives.justin@bsc-kranj.si

  1. Pogoji povabila k oddaji ponudbe in obdelava osebnih podatkov

Oddana ponudba zainteresiranim ponudnikom ne zagotavlja, da bodo izbrani kot izvajalci aktivnosti, niti ne pomeni, da ima BSC Kranj do ponudnikov kakršnekoli pravne oziroma finančne obveznosti, zainteresirani ponudniki pa na podlagi oddane prijave zoper BSC Kranj nimajo nikakršnih zahtevkov, niti pravnih sredstev.

BSC Kranj si pridržuje pravico, da k oddaji ponudbe povabi strokovnjake po lastni presoji. Zainteresirani ponudniki se z oddajo ponudbe izrecno strinjajo z vsemi pogoji tega povabila, ter dovoljujejo obdelavo in uporabo osebnih podatkov navedenih v ponudbi za namen izvajanja aktivnosti projekta X-INNO RADDAR. Za resničnost in pravilnost navedenih podatkov v ponudbi odgovarja zainteresirani ponudnik kazensko in materialno.

Go Back Example
Update cookies preferences