Objavljamo prosto delovno mesto – PROJEKTNI VODJA II – SPOT SVETOVALEC

(Izraz projektni vodja – SPOT svetovalec se uporablja za žensko in moško slovnično obliko).

 Razpisni pogoji:

Opis del in nalog:

  • Svetovanje potencialnim podjetnikom in malim ter srednje velikim podjetjem (MSP) na področjih poslovnega načrtovanja, marketinga, vodenja, pravnih vprašanj, človeških virov, digitalizacije, družbene odgovornosti in internacionalizacije.
  • Podpora podjetjem pri iskanju in pridobivanju nacionalnih ter evropskih spodbud.
  • Načrtovanje, priprava in izvedba individualnih ter skupinskih svetovanj, delavnic in informativnih dogodkov.
  • Sodelovanje z drugimi podporno-svetovalnimi institucijami ter partnerji v regiji.
  • Priprava poročil in ažurno vodenje projektne dokumentacije.
  • Administrativna podpora pri izvajanju aktivnosti SPOT točke in drugih povezanih projektov.

Pogoji za sprejem na delovno mesto:

  • Najmanj visoka strokovna izobrazba ali izobrazba, pridobljena po študijskem programu prve stopnje, v skladu z zakonom, ki ureja visoko šolstvo.
  • Svetovalne izkušnje s potencialnimi podjetniki in MSP v obdobju od 1.1.2021 dalje na vsaj šestih spodaj naštetih področjih:
    • poslovni načrt,
    • marketing,
    • vodenje podjetij,
    • gospodarsko in statusno pravo,
    • upravljanje s človeškimi viri,
    • družbena odgovornost podjetij in socialno podjetništvo,
    • internacionalizacija podjetij,
    • državne spodbude.
  • Vsaj 3 leta delovnih izkušenj na zgoraj navedenih izbranih (vsaj šestih) področjih.
  • Odlične komunikacijske in organizacijske sposobnosti.
  • Samostojnost, odgovornost in natančnost pri delu.
  • Računalniška pismenost (MS Office, spletna orodja).
  • Vozniško dovoljenje B kategorije je prednost.

Odgovornost:

  • za promocijo podjetniške kulture in izvajanje dogodkov za potencialne podjetnike in MSP,
  • za izvajanje celovitih podpornih storitev: osnovno svetovanje in pomoč pri pripravi vlog,
  • za pomoč pri ali izvajanje dogodkov podjetniškega usposabljanja,
  • za pravočasno, popolno in natančno pripravo ter oddajo poročil,
  • za ažurno in urejeno vodenje administrativne dokumentacije.

Kompetence in spretnosti:

  • Odlične komunikacijske in predstavitvene veščine.
  • Sposobnost vzpostavljanja zaupanja in motiviranje.
  • Organizacijske sposobnosti in samostojnost pri izvajanju nalog.
  • Zanesljivost, odgovornost in natančnost pri pripravi dokumentacije in poročil.
  • Sposobnost timskega dela ter sodelovanja z različnimi deležniki.
  • Znanje priprave in vodenja delavnic ter interaktivnih metod dela.

Kandidati naj vlogi priložijo kratek življenjepis (v katerem mora biti nujno naveden aktualen naslov bivanja, rojstni datum in kontaktni telefon), dokazila o izobrazbi in izpolnjevanju pogojev.

Zaposlitev bomo sklenili za določen čas (projektno delo) z možnostjo podaljšanja.

Vloge in dokazila o izpolnjevanju pogojev naj prispejo do vključno 31. 10. 2025 na elektronski naslov: natasa.boncelj.azman@bsc-kranj.si.

Nepravočasne in nepopolne vloge se ne bodo upoštevale v postopku izbire. Kandidati bodo o izbiri pisno obveščeni najpozneje v 15 dneh po opravljeni izbiri. Pridružujemo si pravico, da ne izberemo nobenega kandidata.

Go Back Example
Update cookies preferences