(Izraz projektni vodja–podjetniški mentor se uporablja za žensko in moško slovnično obliko).
Razpisni pogoji:
Opis del in nalog:
- Svetovanje potencialnim podjetnikom in malim ter srednje velikim podjetjem (MSP) na področjih priprave poslovnih modelov/načrtov, marketinga, vodenja podjetij in inovativnih pristopov, gospodarskega in statusnega prava, upravljanja s človeškimi viri in digitalnimi kompetencami, družbene odgovornosti podjetij in socialnega podjetništva ter državnih spodbud.
- Podpora podjetjem pri iskanju in pridobivanju nacionalnih ter evropskih spodbud.
- Načrtovanje, priprava in izvedba individualnih ter skupinskih svetovanj, delavnic in informativnih dogodkov.
- Sodelovanje z drugimi podporno-svetovalnimi institucijami ter partnerji v regiji.
- Priprava strokovnih gradiv, poročil in ažurno vodenje projektne dokumentacije.
- Administrativna podpora pri izvajanju aktivnosti SPOT točke in drugih povezanih projektov.
Pogoji za sprejem na delovno mesto:
- Najmanj visoka strokovna izobrazba ali izobrazba, pridobljeno po študijskem programu prve stopnje v skladu z zakonom, ki ureja visoko šolstvo.
- Mentorske izkušnje s potencialnimi podjetniki in MSP v obdobju od 1.1.2021 do 1.11.2023 na vsaj petih spodaj naštetih področjih:
- priprava poslovnih modelov/načrtov,
- marketing,
- vodenje podjetij in inovativni pristopi,
- gospodarsko in statusno pravo,
- upravljanje s človeškimi viri in digitalne kompetence,
- družbena odgovornost podjetij in socialno podjetništvo ter
- državne spodbude.
- Vsaj 3 leta delovnih izkušenj na zgoraj navedenih izbranih (vsaj petih) področjih.
- Odlične komunikacijske in organizacijske sposobnosti.
- Samostojnost, odgovornost in natančnost pri delu.
- Računalniška pismenost (MS Office, spletna orodja).
- Vozniško dovoljenje B kategorije je prednost.
Odgovornost:
- za promocijo podjetniške kulture in izvajanje dogodkov za potencialne podjetnike in MSP,
- za pomoč pri izvedbi ali izvajanje dogodkov podjetniškega usposabljanja,
- za podjetniško mentoriranje
- za pravočasno, popolno in natančno pripravo ter oddajo poročil,
- za ažurno in urejeno vodenje administrativne dokumentacije.
Kompetence in spretnosti:
- Odlične komunikacijske in predstavitvene veščine.
- Sposobnost vzpostavljanja zaupanja in motiviranja.
- Organizacijske sposobnosti in samostojnost pri izvajanju nalog.
- Zanesljivost, odgovornost in natančnost pri pripravi dokumentacije in poročil.
- Sposobnost timskega dela ter sodelovanja z različnimi deležniki.
- Znanje priprave in vodenja delavnic ter interaktivnih metod dela.
Kandidati naj vlogi priložijo kratek življenjepis (v katerem mora biti nujno naveden aktualen naslov bivanja, rojstni datum in kontaktni telefon), dokazila o izobrazbi in izpolnjevanju pogojev.
Zaposlitev bomo sklenili za določen čas (projektno delo) z možnostjo podaljšanja.
Vloge in dokazila o izpolnjevanju pogojev naj prispejo do vključno 31. 10. 2025 na elektronski naslov: natasa.boncelj.azman@bsc-kranj.si.
Nepravočasne in nepopolne vloge se ne bodo upoštevale v postopku izbire. Kandidati bodo o izbiri pisno obveščeni najpozneje v 15 dneh po opravljeni izbiri. Pridružujemo si pravico, da ne izberemo nobenega kandidata.
