Hosted by Family

Naslov projekta: Ohranjevanje, povezovanje in nadaljnji razvoj tradicionalnih dru┼żinskih podjetij v turizmu kot dragocene kulturne dedi┼í─Źine na ─Źezmejnem obmo─Źju

Akronim projekta: Hosted by family

Prednostna naloga programa:┬áSposobnej┼ía in bolj konkuren─Źna regija

Specifi─Źni cilj: 2.2:┬áKrepitev vloge kulture in trajnostnega turizma pri gospodarskem razvoju, socialni vklju─Źenosti in socialnih inovacijah

Tip projekta:┬á─Źezmejni

Trajanje projekta: 36 mesecev

Skupna vrednost projekta: 980.440,80 EUR

Financiranje: Projekt je v okviru Interreg programa Slovenija-Avstrija sofinanciran s sredstvi Evropskega sklada za regionalni razvoj.

 

Partnerji:

 

Cilj projekta:

Glavni cilj projekta je ohranjanje in razvoj turisti─Źnih dru┼żinskih podjetjih v manj turisti─Źnih obmo─Źjih.

S pomo─Źjo kulturne dedi┼í─Źine in tradicije, prenosa dobrih praks iz Avstrije, optimiziranih sistemov upravljanja obiskovalcev ter usposabljanja turisti─Źnih delavcev, bomo dru┼żinskim podjetjem in njihovem okolju pomagali, da namesto┬á tekmovanja z velikimi ponudniki nastanitev razvijejo svojo edinstvenost, gostom ponudijo izku┼ínjo (ne samo nastanitev) in s svojimi storitvami dose┼żejo vi┼íjo dodano vrednost.

 

Povzetek projekta:

Vse ve─Ź turistov i┼í─Źe ┬╗pristne┬ź po─Źitni┼íke destinacije, kjer so ohranjene regionalne posebnosti in ve─Źstoletna kulturna dedi┼í─Źina, ki dajejo regiji poseben zna─Źaj. Tak┼íne kraje najdemo tam, kjer so ┼íe vedno dejavna dru┼żinska podjetja, ki prena┼íajo kulturno dedi┼í─Źino iz roda v rod in jo ohranjajo za prihodnost. Kakor hitro pa njihovo mesto zavzamejo velike mednarodne verige, je ta dedi┼í─Źina in karakter kraja ve─Źinoma za vedno izgubljen.

To se vse bolj pogosto dogaja in obstaja ve─Ź razlogov za to. Majhna dru┼żinska podjetja imajo, v primerjavi z velikimi verigami, slab┼ía izhodi┼í─Źa in pogoje pri rezervacijskih portalih, bankah in dobaviteljih. Vedno ve─Źje pomanjkanje delovne sile v gostinstvu in hotelirstvu v dru┼żinskih podjetjih ve─Źinoma zapolnjujejo dru┼żinski ─Źlani sami, kar ┼íe dodatno pove─Źuje njihovo fizi─Źno in psihi─Źno obremenitev. Posledica tega je seveda zaprtje dru┼żinskega podjetja.

Dru┼żinska podjetja imajo kljub temu edinstvene mo┼żnosti, da pre┼żivijo ┬╗tekmo┬ź z velikimi hotelskimi in gostinskimi verigami.

Na za─Źetku projekta bo vzpostavljena mre┼ża 50 dru┼żinskih podjetij (25 na avstrijski in 25 na slovenski strani) iz regij programskega obmo─Źja. V okviru celovite analize sodelujo─Źih podjetij bodo opredeljeni trenutni izzivi in zbrane mo┼żnosti uspe┼ínih re┼íitev. Na podlagi dodatnega strokovnega znanja in mednarodne raziskave dobrih praks bo razvit model ┬╗Hosted by family┬ź.

V sredi┼í─Źu drugega delovnega paketa bo usposabljanje za dru┼żinska turisti─Źna podjetja, ki bo zagotovilo potrebne kompetence za aktivno uporabo prilo┼żnosti za turisti─Źna podjetja.

V tretjem delovnem sklopu bo ciljno usmerjeno delo na podro─Źju odnosov z javnostmi zagotovilo, da se bo okrepilo zavedanje prebivalstva o edinstveni privla─Źnosti dru┼żinskih podjetij z njihovo ve─Źstoletno zgodovino in tradicijo. K temu bodo prispevali spletna platforma, marketin┼íka kampanja in kakovostna bro┼íura s poudarkom na ve─Źstoletni kulturni dedi┼í─Źini 50 razli─Źnih dru┼żinskih kmetij.

Ob koncu projekta bodo zlasti predstavniki mlade generacije povabljeni k oblikovanju skupne vizije za prihodnost dru┼żinskih kmetij na obeh straneh meje, ki bo temeljila na razli─Źnih projektnih aktivnostih in rezultatih projekta. Ta vizija bo podlaga za trajnostno mre┼żo ponudbe dru┼żinskih podjetij.

 

Glavne projektne aktivnosti:

  1. Vzpostavitev mre┼że turisti─Źnih dru┼żinskih podjetji iz Slovenije in Avstrije (katere delovanje se ohranja tudi po zaklju─Źku projekta) + anketa med vklju─Źenimi podjetniki o njihovih izzivih in potrebah.
  2. Izvedba usposabljanja za vodstvene delavce in zaposlene v turizmu prilagojene manj┼íih dru┼żinskim podjetjem (obse┼żno usposabljanje, ki bo upravljavcem pomagalo pri uspe┼ínem poslovanju).
  3. Izvedba delavnic in dogodkov prilagojena turisti─Źnim dru┼żinskim podjetjem na Gorenjskem.
  4. ┼átudijski obisk ÔÇô primer dobre prakse dru┼żinskega podjetja v turizmu (eno ali ve─Ź).
  5. Vizualna predstavitev vseh sodelujo─Źih podjetij (profesionalne fotografije namestitev) in promocija dru┼żinskih podjetij.
  6. Sofinanciranje promocijskih aktivnosti.
  7. Razvoj priro─Źnika (na osnovi pridobljenih izku┼íenj v projektu) za ostale ponudnike, ki niso sodelovali v projektu.
  8. Podpis dogovora o trajnej┼íem sodelovanju med ob─Źinami, projektnimi partnerji in sodelujo─Źimi v projektu.

 

Spletna stran programa: http://www.si-at.eu/

Javno povabilo za vklju─Źitev v projekt ┬╗HOSTED BY FAMILY┬ź: Javni nate─Źaj za dru┼żinska turisti─Źna podjetja

 

 

Go Back Example
Update cookies preferences