- This event has passed.
B2E (Business-to-Enterprise) prodaja
27 februarja 2024 ob 17:00 - 20:00 GMT
Ali kako prodati svoje storitve korporacijam?
Delavnica je namenjena podjetnikom in freelancerjem, ki želijo svoje storitve ponujati korporacijam. Osredotočili se bomo na iskanje korporativnih strank, prodajne strategije in razvoj dolgoročnih poslovnih odnosov po prvem uspešnem projektu. Delavnica bo pokrivala ključna pravila, razkrivala pogoste napake in ponujala vpogled v procese odločanja znotraj korporacij. Kot vsaka prodaja, ima tudi B2E prodaja, svoje zakonitosti.
Program delavnice:
1) Osnove
– Razlike med poslovanjem s korporativnimi in SME strankami
– Razumevanje korporativnih kupcev
– Razlike med poslovanjem s korporativnimi in SME strankami
– Razumevanje korporativnih kupcev
2) Profil kupca
– Procesi odločanja v korporacijah
– Ključni izzivi in skrbi
– Strategije za iskanje priložnosti
– Procesi odločanja v korporacijah
– Ključni izzivi in skrbi
– Strategije za iskanje priložnosti
3) Identifikacija potencialnih kupcev
– Networking
– Uporaba spleta in družbenih medijev za raziskovanje
– Prvi stik
– Networking
– Uporaba spleta in družbenih medijev za raziskovanje
– Prvi stik
4) Pomen zaupanja in kredibilnosti
– Razumevanje in ciljanje potreb kupca
– Navigiranje med več osebami, ki imajo vpliv na nakupni proces
– Temeljne follow-up tehnike
– Prodaja rešitev in definicija vrednosti
– Razumevanje in ciljanje potreb kupca
– Navigiranje med več osebami, ki imajo vpliv na nakupni proces
– Temeljne follow-up tehnike
– Prodaja rešitev in definicija vrednosti
5) Prilagajanje rešitev na potrebe corpo kupcev
– Artikulirana vrednost
– Kako postaviti ceno
– Kako se odzvati na zadržke med pogajanjem
– Podpis pogodbe
– Artikulirana vrednost
– Kako postaviti ceno
– Kako se odzvati na zadržke med pogajanjem
– Podpis pogodbe
6) Pogodbe in ponudbe
– Kaj je pogodba
– Kaj je pogodba
7) Prvič je uspelo, kaj zdaj?
– Upsell/Cross-sell
– Dolgoročen razvoj odnosov
– Upsell/Cross-sell
– Dolgoročen razvoj odnosov
Dolžina prodajnega procesa
– Včasih traja leta.
– Prilagajanje na spremembe zahtev kupca
– Včasih traja leta.
– Prilagajanje na spremembe zahtev kupca
9) Q&A
Kdo nam bo predaval?
Fedja Hvastija je marketinški strateg divizije komponent v podjetju Corsair. Je diplomant programa MBA Univerze v Leedsu, pred kariero v industriji računalniških komponent pa je deloval kot svetovalec za marketing v različnih sektorjih, med drugim na področju prevozov, turizma, IT in programske opreme, kjer je oblikoval in preobražal digitalne procese in tehnološke sisteme.
—
Udeležba je brezplačna, število mest je omejeno! Prijave zbiramo samo prek Eventbrita.
***Neudeležbo nam prosim sporočite vsaj 24 ur pred dogodkom in tako omogočite udeležbo osebi na čakalni listi.
**** Za več informacij smo dosegljivi na info@kovacnica.si ali na telefonu 04/77 77 251.
Udeležba je brezplačna, število mest je omejeno! Prijave zbiramo samo prek Eventbrita.
***Neudeležbo nam prosim sporočite vsaj 24 ur pred dogodkom in tako omogočite udeležbo osebi na čakalni listi.
**** Za več informacij smo dosegljivi na info@kovacnica.si ali na telefonu 04/77 77 251.
—
Usposabljanje se izvaja kot del Javnega razpisa za zagotavljanje celovitih storitev za potencialne podjetnike in podjetja preko podpornih institucij za obdobje 2023 in 2025 (JR podporno okolje 2023 – 2025). Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska Unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj
Usposabljanje se izvaja kot del Javnega razpisa za zagotavljanje celovitih storitev za potencialne podjetnike in podjetja preko podpornih institucij za obdobje 2023 in 2025 (JR podporno okolje 2023 – 2025). Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska Unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj