Objavljamo prosto delovno mesto – PROJEKTNI VODJA II

(Izraz vodja projektov se uporablja za žensko in moško slovnično obliko).

 

Razpisni pogoji:

Opis del in nalog:

 

  • Sodelovanje pri izvedbi projekta KCM+ v okviru dogovorjenih aktivnosti.
  • Načrtovanje, priprava in izvedba delavnic za učence osnovnih in srednjih šol.
  • Izvajanje individualnih svetovalnih pogovorov z mladimi s poudarkom na karierni orientaciji in podpori pri nadaljnjem izobraževanju ter poklicnih odločitvah.
  • Priprava in ažurno pošiljanje poročil skladno z zahtevami razpisne dokumentacije.
  • Skrb za urejeno administracijo in arhiviranje projektne dokumentacije.
  • Organizacijska in vsebinska podpora vodji projekta pri načrtovanju in spremljanju aktivnosti.
  • Sodelovanje s partnerji projekta, šolami, starši in drugimi deležniki.
  • Opravljanje drugih administrativnih in organizacijskih nalog, povezanih z učinkovito izvedbo projekta.

 

Pogoji za sprejem na delovno mesto:

  • Zaključena najmanj 7. stopnja izobrazbe (univerzitetna izobrazba po starem programu ali magisterij 2. bolonjske stopnje),
  • 1–3 leta izkušenj z delom z mladimi.
  • Zaželeno poznavanje področja karierne orientacije in izobraževalnega sistema.
  • Dobre komunikacijske in organizacijske sposobnosti.
  • Samostojnost, odgovornost in natančnost pri delu.
  • Računalniška pismenost (MS Office, e-pošta, spletna orodja).
  • Vozniško dovoljenje B kategorije je prednost.

 

Odgovornost:

  • za strokovno in kakovostno izvedbo delavnic na osnovnih in srednjih šolah.
  • za ustrezno in strokovno izvedbo individualnih svetovalnih pogovorov z mladimi na področju karierne orientacije.
  • za pravočasno, popolno in natančno pripravo ter oddajo poročil skladno z razpisnimi zahtevami.
  • za ažurno in urejeno vodenje administrativne dokumentacije projekta.

 

Kompetence in spretnosti:

  • Odlične komunikacijske in predstavitvene veščine (delo z mladimi, nastop pred skupino).
  • Sposobnost vzpostavljanja zaupanja in motiviranja mladih.
  • Organizacijske sposobnosti in samostojnost pri izvajanju nalog.
  • Zanesljivost, odgovornost in natančnost pri pripravi dokumentacije in poročil.
  • Sposobnost timskega dela ter sodelovanja z različnimi deležniki (šole, partnerji, starši).
  • Znanje priprave in vodenja delavnic ter interaktivnih metod dela.

 

Kandidati naj vlogi priložijo kratek življenjepis (v katerem mora biti nujno naveden aktualen naslov bivanja, rojstni datum in kontaktni telefon), dokazila o izobrazbi in izpolnjevanju pogojev.

Zaposlitev bomo sklenili za določen čas (projektno delo) z možnostjo podaljšanja.

Vloge in dokazila o izpolnjevanju pogojev naj prispejo do vključno 3. 10. 2025 na elektronski naslov: andraz.siler@bsc-kranj.si.

Nepravočasne in nepopolne vloge se ne bodo upoštevale v postopku izbire. Kandidati bodo o izbiri pisno obveščeni najpozneje v 15 dneh po opravljeni izbiri. Pridružujemo si pravico, da ne izberemo nobenega kandidata.

 

Go Back Example
Update cookies preferences